miércoles, 9 de octubre de 2013

Blog: esa puerta abierta - Blog: aquella porta oberta

¡Buenas!

¿Qué tal? Hoy no voy a seguir con las entradas de Geralt, primero porque cada vez es más difícil hacer reseñas sobre la saga (mira que llega a ser complicada la historia...) y segundo porque el otro día me pasó algo curioso que merece una entrada.

Fui a una entrevista de trabajo, me entrevistaron un chico y una chica muy majos. Al poco de estar hablando de mis datos personales (formación académica, idiomas...), el chico salta: "Ah, ¿sabes qué? Hemos entrado en tu blog". Yo me quedé con cara de muerta y me exprimí el cerebro en dos segundos para recordar sobre qué trataba mi última entrada y cuando llegué a la conclusión de que trataba sobre los libros de Geralt de Rivia se me vino el mundo encima porque pensé: "Madre mía, van a pensar que soy una freak". ¡¡Cosa que es totalmente cierta!! Sé que la literatura que me gusta no se acerca a los gustos del público en general, así que es lo que hay.

La cuestión es que los dos entrevistadores me empezaron a preguntar por qué había creado el blog, si tenía seguidores, cada cuánto actualizaba... La verdad, me hizo ilusión que me preguntaran sobre el blog porque es una cosa que cree para mí misma, para ordenar un poco mis pensamientos y hablar de las cosas que me gustan, sin pensar que le pudieran gustar a alguien más. Pero también pensé que nunca he escrito el blog para otros, es decir, siempre he hablado de lo que he querido y empleando el tono que he querido así que, ¿debería empezar a moderar según qué comentarios para evitar que se vuelvan en mi contra? ¿Pueden usar mi blog como arma arrojadiza en una entrevista de trabajo?



Me preocupa que esta puerta abierta a mi intimidad tenga que se cerrada o al menos tenga que dejarla entornada para que no se vuelva en mi contra. Por un momento pensé que tal vez podría hablar de libros más conocidos, quitarme esa imagen de "rarita" que me puede dar el blog.

Al final no conseguí el trabajo y no creo que fuera por culpa de los temas de mi blog, así que seguiré escribiendo sobre lo que me de la real gana, para eso se le llama blog personal :)

¡Salud!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bones !

Què tal ? Avui no seguiré amb les entrades de Geralt , primer perquè cada vegada és més difícil fer ressenyes sobre la saga (mira que arriba a ser complicada la història...) i segon perquè l'altre dia em va passar una cosa curiosa que mereix una entrada .

Vaig anar a una entrevista de treball, em van entrevistar un noi i una noia molt macos. Al poc d'estar parlant de les meves dades personals ( formació acadèmica , idiomes ... ), el noi salta: "Ah , saps què? Hem entrat al bloc ". Jo em vaig quedar amb cara de morta i em vaig esprémer el cervell en dos segons per recordar sobre què tractava la meva última entrada i quan vaig arribar a la conclusió que tractava sobre els llibres de Geralt de Rivia em va caure el món a sobre perquè vaig pensar: "Mare meva, pensaran que sóc una freak ". ¡¡Cosa que és totalment certa!! Sé que la literatura que m'agrada no s'acosta als gustos del públic en general, així que és el que hi ha.

La qüestió és que els dos entrevistadors em van començar a preguntar per què havia creat el blog, si tenia seguidors, cada quant actualitzava... La veritat , em va fer il · lusió que em preguntessin sobre el bloc perquè és una cosa que vaig crear per a mi mateixa, per ordenar una mica els meus pensaments i parlar de les coses que m'agraden, sense pensar que li puguin agradar a algú més . Però també vaig pensar que mai he escrit al blog per a altres, és a dir , sempre he parlat del que he volgut i emprant el to que he volgut així que, hauria de començar a moderar segons quins comentaris per evitar que es tornin en contra meva? Poden utilitzar el meu bloc com a arma llancívola en una entrevista de treball?



Em preocupa que aquesta porta oberta a la meva intimitat hagi que tancada o almenys hagi de deixar ajustada perquè no es torni en contra meva. Per un moment vaig pensar que potser podria parlar de llibres més coneguts, llevar-me aquesta imatge de " rareta " que em pot donar el bloc.

Al final no vaig aconseguir la feina i no crec que fos per culpa dels temes del meu blog , així que seguiré escrivint sobre el que em doni la real gana, per això se l'anomena bloc personal :)

Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario