jueves, 26 de enero de 2012

Cosas que me dan rabia - Coses que em fan ràbia

¡Buenas noches!

Hoy he tenido la parte práctica de mis oposiciones. No ha ido del todo mal, pero ha habido un par de cosas que me han dado rabia:

1. Tenía justo delante al tribunal que evaluará los exámenes y estaban comentando entre dos señoras las preguntas. Concretamente decían: uy, si a mi ahora me preguntaran esto seguro que suspendía todas... Es decir, que mis posibles - supuestas - improbables jefas estaban dándome la razón cuando digo que muchas de las cosas que nos tenemos que aprender sólo sirven para el examen y después se olvidan.

2. La chica que estaba sentada detrás mío era fan de uno de esos Tippex de ruedecita que cuando los usas hacen "riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic" hasta que terminas. Total, que me he pasado la mitad del examen escuchando "riiiiiiiiiiiiiiiiic -ric - ric - riiiiiiic - riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic" hasta que le he echado una mirada de: te estás jugando la vida y ha parado.

Quitando estas dos cositas, me siento bastante satisfecha del examen y de cómo ha ido todo el proceso en general. ¡Salud!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bona nit!

Avui he fet la part pràctica de les oposicions. No ha anat del tot malament, però hi hagut un parell de coses que m'han fet ràbia:

1. Tenia just al davant al tribunal que avaluarà els exàmens i estaven comentant entre dues senyores les preguntes. Concretament deien: uy, si ara mateix em preguntessin això segur que suspendria totes... És a dir, que les meves possibles - suposades - improbables caps m'estaven donant la raó quan dic que moltes de les coses que ens hem d'aprendre només serveixen per l'examen i després s'obliden.

2. La noia que tenia asseguda darrere meu era fan d'un d'aquests Tippex de rodeta que quan els utilitzes fan "riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic" fins que acabes. Total, que m'he passat la meitat de l'examen escoltant "riiiiiiiiiiiiiiiiiic  - ric - ric - riiiiiiiiic - riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic" fins que li he llançat una mirada de: t'estàs jugant la vida i a parat.

Llevat d'aquestes dues cosetes, em sento bastant satisfeta de l'examen i de com ha anat tot el procés en general. Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario